julpraliner

Till julen gjorde jag en hel del praliner. detta är ett litet smakprov av alla =)


Kaffesmaksatttryffel dekorerad med en chokladbit


Pepparkakstryffel dekorerad med en chokladflik


Vitchoklad med hallontryffel


Chokladdoppad oreokaka


Saltlakritstryffel dekorerad med krossade turkiskpeppar


Mörkchokladtryffel pudrad med kakao och dekorerad med pärlor


Jag hoppas att jag får er att göra praliner nu. som vanligt är det bara att skrika eller maila om ni har frågor eller bara vill säga hej ;)

Tills nästa gång... ha det super

/ bubblanboll

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Hejsan, såg att du gjort en saltlakritstryffel. Lät sååå gott. Har du något recept på det som du vill dela med dig av? /Mvh Charlotta Petersson

2009-10-11 @ 15:00:15
Postat av: bubblanboll

jodå.om du ger mig din mail så kan jag skicka det till dig =)

2009-10-24 @ 11:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0